23.01.2014

Լույս է տեսել

Լևոն Սահակյան, Բանաստեղծություններ, 
 Երևան, Գրիգոր Տաթևացի հրատ., 2013թ. 262 էջ: 

Ընթերցողի սեղանին է Լևոն Սահակյանի բանաստեղծությունների հատընտիրը: Հրատարակել է նաև <<Հանուն հավատի>>(1991), <<Կատակում է Գորիսը>>(1994), <<Հավատի խորան>>(1996), <<Ակների պատմությունը>>(2000), <<Գորիսյան ժպիտներ>>(2002), <<Թռիչքներ>>(2003), <<Գրամատյան>>(2006), <<Ուղեծիր>>(2010) գրքերը: 
ՀԳՄ անդամ է:


 ԻՄ ՀԱՅՐԵՆԻՔ 

Չէ՛, ես վերջին պոետդ չեմ
Եվ զինվորը անել,
Ի՛մ հայրենիք, ապրի՛ր հավետ
Ու երջանիկ դարեր: 

Քո վեհ անվան պահնորդն եմ մի,
Նվիրյալդ անշեղ,
Արեգակիդ մի շողիկն եմ,
Պողիդ համար անթեղ: 

Պատմությանդ մի տողն եմ ես,
Հոգսակիրդ հոժար,
Ամենուրեք քո դեսպանը,
Սիրահարը խոնարհ:


Քո հասարակ զինվորն եմ ես՝
Անկանչ ելած մարտի,
Ու չի գնում նա մեռնելու,
Այլ գնում է՝ հաղթի: 

Ի վեր պարզած բռունցք եմ մի՝
Արդարության տենչով,
Քո ցասումի մի ալիքը՝
Անզիջում ու ցնցող: 

Արյունատար մազանոթն եմ
Քո ամրակուռ բազկի,
Հաղթանակիդ մի գոչյունը
Ցնծության  մեջ ազգի...

Չէ՛, ես վերջին պոետդ չեմ, 
Նեռն իզուր է ջանում,
Քո հերթական երգիչն եմ ես
Ու իմ խաչն եմ տանում:  

***
Արդարությունը պիտի գա մի օր,
Անհնար է, որ այսքան ուշանա,
Կբախտավորվի Նաիրին իմ հեգ,
<<Էրգիրը>> հային կվերադառնա: 

Տերը աշխարհիս այլ կերպ կնայի,
Կմիավորվեն հոգիները մեծ,
Խաղաղ երգերով ասպարեզ կիջնի
Արդեն երջանիկ մի հայ բանաստեղծ: 

Արդարությունը կհասնի մի օր,
Արդարությունը՝ որպես մանանա...
Եվ կյանք կստանա սպասումից հոգնած
Տառապած երկրիս երազը ոսկյա: 

ԱԿՍԵԼ ԲԱԿՈՒՆՑԻՆ 

Ու գնում է, գնում անխոնջ
Քարավանը տարիների,
Հնձանի մեջ շիրան եփվում
Եվ դառնում է հրայրք գինի:

Արբենում է բզեզը դեռ
Զմայլելի բուրմունքներից,
Վերցնում է խանդը մահակ,
Գալարվում է մեջքը ցավից: 

Խոնարհն էլի ծիկրակում
Ու չի թվում հասանելի,
Սոնան հուր է, Սոնան՝ կրակ,
Սոնան՝ ծաղկած մի մասրենի:

Ջրածիտը կորչում է ժիր
Խենթ ջրվեժի փոշու խորքում,
Տղան կապտած ելնում ջրից,
Թափառում է անուրջներում:

Ու գնում է մտքի հեռուն՝
Ձեռքին ծաղիկ ալպիական,
Հույս փայելով, որ Ձորում էլ 
Դեռ օրերը կտաքանան... 

***
Ես նկատում եմ, որ հետզհետե
Ավելի շատ եմ ուզում լուռ մնալ,
Կյանքն ամբողջովին բացվել է իմ դեմ
Եվ էլ չեմ ուզում հեռուներ գնալ: 

Իմ փոքրիկ գյուղը երկիր է մի մեծ,
Թե կենտրոն, և թե ծայր է աշխարհի,
Ուր եթե փնտրես, կգտնես Աստծուն
Կամ ցանցը կընկնես խև սատանայի: 

Արև ու լուսին ընկեր են ինձ հետ,
Երազ են շաղում աստղերն ամեն օր,
Արա, թե կուզես, դաշտը անկողին
Եվ բարձ դարձրու ամպը փետրավոր: 

Ցորենի հասած հասկը ծանրաբեռ
Հույսեր օրորող մի կին է հղի,
գետը երակ է, ջաղացը՝ խորան,
Օդը՝ թանկարժեք, հիացքը՝ ձրի: 

Ու միանգամայն տեղին է ասված,
Որ կա ամեն ինչ՝ ամեն ինչ մեջ,-
Դարն ակնթարթ է, օրը՝ լրիվ կյանք,
Սերը՝ բռնակալ, լռությունը՝ վեճ... 
- See more at: http://mirhav.blogspot.com/p/blog-page_8068.html#sthash.71LLiwL8.dpuf

Комментариев нет:

Отправить комментарий